niedziela, 16 listopada 2014

Modlitwa na co dzień

fot. internet
Modlę się Boże żarliwie,
modlę się Boże Serdecznie.
Modlitwa - rozmowa z Bogiem, to prawda. 
Ale czy tylko moją modlitwą
będzie rozmowa z Nim - Bogiem? 
Myślę, że moją modlitwą będzie również uwielbienie Boga, - dobrze , ze tak jest. 
Ja przez to bardziej staję się złączona z Bogiem.
Tylko czy zawsze? 
 
Boże naucz mnie żyć życiem modlitwy,
Panie spraw, aby każdy mój czyn, każdy mój gest,
każde moje słowo było modlitwą.
Jak często wypowiadam słowa, które Cię Boże ranią, jak często moje słowa są zaprzeczeniem mojej miłości, do Twojej bezinteresownej Miłości do mnie. Kieruj moimi myślami, aby one były zawsze czyste, moimi słowami, bym nigdy nie używała takich słów, które mogą ranić, kaleczyć, krzywdzić, moim całym życiem, aby ono było nacechowane dobrem, by każdy kto się ze mną spotka mógł zobaczyć Ciebie Boże.


(bw)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz